Search

nedeľa 17. marca 2013

50 Shades of Grey 2

Na slovenský trh sa dostáva dvojka (Fifty Shades od Darker - 50 odtieňov temnoty) a povedala by som, že v rekordnom čase.
Čítala som nejaké recenzie, ale ja si počkám ešte tri mesiece do narodenín, lebo vždy je lepšie knihu dostať ako by som do nej mala sama investovať :D
Keďže som druhú knihu nečítala v originále ani v preklade (zatiaľ) nemôžem to veľmi hodnotiť, ale podľa správ na nete a už len podľa názvu, by som odporúčala vymeniť prekladateľku, alebo nech si aspoňpreopakuje niektoré anglické frázy.
Už samotný názov by som povedala, že je temnejšie, nie temnoty. Niečo ako O 50 odtieňov temnejšie, alebo tak. Lebo sa mi ten názov nijako raz nepáči.
 
Plus, už v prvej knihe bolo neskutočne cítiť prekladové chyby najmä v rozhovorch Christiana a Any. Zatiaľ sa nezdá, že by malo prísť zlepšenie.
 
Aby som však nebola stále len kritická našla som niekoľko trailerov na pripravovaný film. Niekoľko je asi slabé slovo, len internet sa nimi priam hemží. Len od včera som narazila asi na päť :D
 
V hlavnej úlohe Alexis Bledel & Matt Bomer.
O ňom som nikdy nepočula, ale keď som si ho vygooglila, prvé čo mi napdlo bolo: Páni, Christian Grey ako vyšitý!
Zatiaľ je to neoficiálne, pokiaľ viem, ale verím, že ho do tej úlohy naozaj obsadia. Bolo by to peckové. Na to by som si zašla aj do kina. Pozrieť si to v úžasne ozvučenej sále s perfektným obrazom, to by bolo niečo. Vraj na budúci rok, tak sa budem tešiť.

Zatiaľ tu je jeden z neoficiálnych trailerov:


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára