Search

streda 6. marca 2013

My diary

Podľa všetkého potrebujem trochu priestoru, kde by som sa mohla vypísať. Valí sa na mňa maturita, takže budúci týždeň budem asi určite (:D) off. V poslednej dobe sa len učím. Budem happy keď to celé bude za mnou a potom si možno poviem maturita formalita :D

Priznám sa som trochu zbabelec. Našťastie v ničom vážnom haha. Chcela som nejakú zmenu. Vravela som si, že po mature si nechám spraviť nový účes. Z dlhých vlasov na nejakú crazy krátku možnosť, ale keď oni (moje vlásky) sú také pekné keď sú dlhé. Zistila som, že nemám to srdce sa ich zbaviť (dnes keď som bola u kaderníčky). Musím porozmýšľať nad nejakou inou zmenou.

Ale nedávno som sa po dlhej dobe vybrala jazdiť. Vyhýbala som sa tomu ako čert krížu celú zimu, ale keď sa teraz podmienky vonku konečne znormalizovali vrátila som sa za volant. Prekvapujúco to bol fajn pocit, opäť tam sedieť. Len keby tie cesty neboli samý výtlk a sama jama. Slováci to dopracovali ku výtlkovej hitparáde, ktorú som minule videla vo večerných správach. Už o tom dokonca kolujú vtipy po internete.

Medzi dobré správy, ktoré som v poslednom čase obdržala patrí aj približujúci sa termín tretej série Borgiovcov. Dnes som trochu surfovala po nete a vďaka facebooku som sa dostala ku niekoľkým videám. Kvalita je zatiaľ mizerná pokiaľ nerátam oficiálne promo, ale veeeeeeeeľmi sa teším. KeĎ oni (Cesare&Lucrezia) sú takí super. Som zvedavá na koľko sérii to napokon potiahnu. Dúfam, že veľa.

Ono totiž v tom serialy je všetko, čo milujem. História, láska, intrigy, moc. Udržujú to správne napätie, čo sa v súčasnosti nedá povedať o The Vampire Diaries. Tie našťastei budú končiť asi o dva mesiace. Budem úprimná, keď poviem, že mi nebudú veľmi chýbať.
Práve som minule tak hovorila, že už aj Once upon a time (kde bolo tam bolo) je lepšie, hoci trošku predvidateľé (alebo možno len ja mám také spoilkerové tušáky aj bez spoilerov) :D

Jediné, čo im v OUAT vyčítam je plytvanie postavou Emily de Ravin (Belle). Dúfam, že s tým niečo čoskoro spravia, lebo tie dve vety, ktoré sotva povedala za posledé asi 3-4 epizódy si kľudne mohli odpustiť :(

Musím ešte trochu posondovať, ale nevie mi niekto povedať, či/kedy sa planuje šiesta séria True Blood? Mám taký pocit, že by mala teraz niekedy na jar ísť, ale nie som si istá.

Dovidenia po mature!
:D

Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára