Search

štvrtok 28. marca 2013

TVD 4x17 - Because the Night


Dala som si načas. Momentálne som znova mimo domu a na celé sviatky. Mám práve voľnú chvíľku tak som si povedala, že sa do toho pustím. Nech si zajtra večer, keď sa vrátim z práce (o pol jedenástej :D) môžem s čistím svedomím pozrieť novú epizódu.
Samozrejme touto formou, prajem vám všetkým krásne veľkonočné prázdniny, veľa vody (ak chcete) a hlavne veľa zábavy.
V skutočnosti tá posledná epizóda nebola taká zúfala, videla som v poslednej dobe aj horšie - napríklad najnovšia časť Once upon a time bola absolútna strata času, ale čo narobím.
Tešila som sa na túto epizódu odkedy som videla promo. Upútali ma tam flashbacky do Damonovej krásnej minulosti, kde ho neobťažovala nejaká Elena Gilbertová, lebo o nej nikto ešte ani neuvažoval :D Muselo to byť krásne. Aj to tak vyzeralo, aspoň do chvíle kedy sa ukázala Lexie. Neberte ma zle, ja ju mám rada, ale asi skôr vo vzťahu k Stefanovi a jeho rozparovačským sklonom. Bola taký prototyp super kamarátky (predbežná verzia Caroline). Lenže ten prístup, aký mala k Damonovi mi nijako raz nesedel. On predsa nie je žiaden poškodený tovar, ktorý musí byť napravený. Zvolil si životný štýl, ktoý nebol extrémny - proste zodpovedal jeho prirodzenosti. On sa do Stefana nestaral, takže mi to prišlo ako priveľký a najmä nežiadaný bratský zásah do súkromia.
 
Z tohto dôvodu mu nevyčítam jeho počiatočný prístup k Lexie. Musím povedať, že ma šokovalo, že sa napokon yačal meniť, ale keď na pokon vysvitlo ako to vklasnte bolo a vidieť jej frustrovaný výraz, keď zistila, že ju počas pekného slnečného dňa vymkol na slnečnej streche s obmedzeným priestorom v tieni bol celkom funny :D
 
Ona by bola dobrým psychológom, ale zrejme sa ešte nenaučila, že niektorí ľudia proste o jej pomoc nestoja. A s tým by sa mala vedieť zmieriť.
 
Damon to však v 70-tých rokoch celkom pekne roztočil ak si odmyslíme Lexie. Užíval si život plnými dúškami a v podstate mal rozvinutý aj biznis.
Len ma šokovali tie jeho biele tielka, nie celkom jeho štýl. Momentálne je to lepšie.
 
V podstate sa mi páčilo, že zobral Elenu do NY, veď nie všetko sa musí točiť okolo Mystic Falls. A s jej súčasnou náladou by čochvíľa yačali yáhadne miznúť obyvatelia. Ďalšou pozitívnou zmenou je jej nový účes. Dúfam, že si tak bude udržiavať. Mám pocit, že k novej Elene bola potrebná aj nejaká viditeľná zmena. Je to také dievčenskejšie. Doteraz akoby sa zúfalo snažila vyzerať a pôsobiť dospelo a zodpovedne a až teraz s vypnutými emóciami akoby si začínala uvedomovať čo všetko život ponúka. Mala by si tento pozitivizmus držať ďalej. Jej neustále pochmúrna nálada a starosťami zvraštené čelo (skoro horšie ako u Stefana) sa už prejedlo.
 
Samozrejme by to nebol Damon, keby nemal nejaký diabolský tajný plán - v tomto prípade hľadanie lieku. Myslela som si, že jemu Elena vyhovuje v stave v akom práve je ?
 
A tiež by to nebola Rebekah, keby sa k nim nejako nevplížila. Podľa mňa jej ani tak nejde o ten liek, ako skôr o nejakú spoločnosť, ktorá by ju akceptovala. Prahne po medziľudskom kontakte, čo jej nemôže nikto vyčítať.
 
Lenže tá jej aliancia s Elenou, no... To už vyzeralo, že je naozaj v kríze a spojí sa s kýmkoľvek. Úprimne som rada, že s nimi nemusím spolupracovať ja. Neýhoda seriálov spočíva v neustálom vývine vzťahov - každý s každým je asi ich motto.
 
Teším sa na novú epizódu keď pôjdu hľadať Katherine a mihne sa tam aj Elijah :)
 
Asi toľko k malému výletu do NY (alebo ako tomu hovorí Damon - švédske stoly) :D :D
Späť v Mystic Falls začína byť situácia pekne creepe. Za prvé veľká výčitka ku Caroline. Súhlasím s Klausom. Ak chcela piť, mohla to spraviť aj civilizovanejšie, ale opäť ju podľa mňa vykreslili ako dosť veľkú chuderu. Upratovať bordel po veľkej párty a ešte v tak ohromne deprimovanej nálade... Nepáči sa mi do akých rovín to tí scenáristi posúvajú s mojou obľúbenou postavou. Minulú epizódu mala dobré scény so Stefanom, ale v tejto sa jej poznámky, sarkazmus a irónia voči Klausovi opäť podľa mňa prejavili ako povrchné a dosť zbytočné.
 
Zato Stefanova poznámka o množstve Klausových nepriateľov a jeho o tom, ako sa jeho záujem náhle zvýšil sa mi veľmi páčila. Za to Like :)
Hoci Klausové neustále vyťahovanie Stefanových rozparovačských rokoch jeuž tiež obohraná pesnička. Strávili spolu jeden večer v roku 1920 a on to bude ťahať na povrch v každej jednej spoločnej scéne?? Dosť klišé a dosť trápne. Nájdite mu niečo nové.
 
Hmm... a teraz máme katastrofu na záver. Dámy a páni - Bonnie Benettová.
Ehm, áno aj ja som už sarkastická. Ale čo mi iné ostáva. Nechá si vypláchnuť mozog Silasom a tvári sa, že je to v pohode. Napokon sa jej ani zabitie 12 čarodejníc nejaví ako veľmi zlý nápad. Tá holka je "out of her mind" - radšej po anglicky, lebo po slovensky by som asi nadávala :P
Osobne si však mysím, že ak by Caroline nezasiahla možno by nemala žalúdok na taký čin. To je ďalšia vec, ktorou si to Care pokašľala a pekne vo veľkom.
 
Som zvedavá čo v ďalšej epizóde ona a Klaus - zahrajú sa na pacienta a sestričku?? :D
A čo Damon bez jeho milovaného starého autíčka? Bol to krásny príklad toho, ako sa dajú zneužiť city chlapa k jeho autu :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára