Search

piatok 15. marca 2013

Maturita - formalita

Jop, a mám to. Maturita úšpešne za mnou. Som totálne, že happy človek aj keď mi to napokon neprišlo také ťažké. Ale nebudem si ešte príliš fandiť, počkám na výsledky. Každopádne z toho nemám zlý pocit.

Prezradím, že na slovine som si vybrala tému: Sociálna internetová sieť - sluha či pán? (úvaha)
Celkom dobre sa to písalo ale najviac som sa pobavil na štvrtej téme, čo bol diskusný príspevok o vzťahoch medzi človekom a psom. Ono samotná téma nebola zlá, len ten úryvok z básne od Jána Smreka bol odraďujúci. A keď potom vonku zaštekal pes, atk sme sa smiali, že je to znamenie, že najlepší priateľ človeka :D

A čo sa angliny týka tak mám pocit, že tam hore ma niekto má rád :D Téma na sloh:
Can Book Still Be Your Best Friend?
To je čisto jak pre mňa ;)

Teraz môžem začať maratón osláv :D
Takže ešte odkaz pre všetkých budúcich maturantov: People, nebojte sa toho, sú to síce stresy, ale nie je to taká hrôza, ako sa na prvý pohľad zdá. Wish you luck next years :D
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára