Search

sobota 1. decembra 2012

Zmena

Po troch mesiacoch som sa znova rozhodla pre zmenu.
Keďže december začal padajúce farebné lístky by už neboli veľmi aktuálne :) Áno ja viam, pohrávala som sa s myšlienkou na pekné striedanie podľa roných období, ale aj napriek tomu, že som dve hodiny presedela nad blogom nenašla som nič, čo by malo zimný motív a páčilo sa mi. Takže som vsadila na neutrál a myslím, že je okay.

Ešte mám v hlave niekoľko drobných zmien na bočnej strane. Uvidím, čo sa s tým bude dať spraviť.
Keď už mám svoju oznamovú chvíľku tak rovno hovorím, že neviem nakoľko budem stíhať príspevky budúci týždeň. Mám stužkovú a všetko sa bude točiť len okolo nej. Úprimne vám poviem, budem rada, keď už bude potom lebo na to, že je jeden tzv. ples je okolo neho neúmerne veľa hlúpych ceremónii. Ja by som to kľudne škrtla, ale akosi som sa nestretla z pochopením zo strany väčšiny :D
 
Zatiaľ vaša
 
Alexx
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára