Search

štvrtok 27. decembra 2012

Jeden večer

Ah, práca práca práca...

Práve brigádujem - vlastne počas celých prázdnin, neviem či som sa o tom zmienila. Nevadí, každopádne to nie je zlé, len mi práve dnes celkom pekne rozhádzali služby a tak som prišla o zajtrajší deň voľna. Inak z tohto (brigádneho) dôvodu nebude veľa príspevkov počas prázdnin. Vraciam sa domov piateho takže potom niečo poriešim :)

Keď je už reč o práci tak môžem povedať, že ani vo voľnom čase nezaháľam a dala som sa na písanie novej poviedky. Dnes mi to celkom išlo, pani inšpirácia si pri mne posedela a potiahla som to na štyri tisíc slov. Zrejme to bude kapitolovka a na tému Borgiovci. Pre nehistorikov možno nuda, ale ak by som stále robila len TVD tematiku tak by sa mi zunovala. Chce to menšiu zmenu. Mám niekoľko rozpísaných TVD poviedok, ale momentálne mi to nemyslí týmto smerom.

Zistila som však, že Cesare a Lucrezia sú viac než vďačná téma keď som v tom teraz tak "zažraná" :D
Na Vianoce som okrem iného dostala "pod krak" aj Tajný denník Lucrezie Borgie takže mám inšpiráciu aj z trochu iného uhla než ponúka Showtime. Dozvedela som sa niekoľko zaujímavosti a možno ich ešte zužitkujem. Tá kniha by stála za zmienku keď sa mi ju podarí prečítať :)

Pokiaľ ide o poviedku je trochu iná ako prvá, vzala som to z iného konca. Možno smutnejšieho alebo takého emotívnejšieho, aj keď emócie zatiaľ nie sú veľmi pozitívne ladené. Ale ono sa to možno zmení. Vlastne som v určitom momente neviazala na seriál, tento krát na epizódu z prvej série a od tej sa odvíja už môj vlastný dej. Doteraz nemám celkom domyslené kde chcem skončiť, lebo určite to neplánujem nejako životopisne. To by som si mohla publikovať rovno knižne :D

Vaša

Alexx :)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára