Search

sobota 1. septembra 2012

Nový look

Rozhodla som sa trochu zmeniť imidž blogu, keďže mi začína moje obľúbené ročné obdobie. Milujem jeseň, ale s určitými podmienkami :)
 
Ak je slnečno a vonku sú krásne farebné listy na stromoch je to fajn, ale nie ak v jednom kuse prší a fúka. V jeseni mám pocit, akoby príroda vôkol nás farbila svet v teplých farbách. Nemôžem povedať, že sa prebúdza, keďže je to práve naopak, ale jednoducho mám pocit, akoby bolo všetko také pestrejšie, živšie a krajšie. Možno je to spôsobené tou každoročnou školskou propagáciou, ktorá na mňa kričí z každého letáku, či výkladu obchodu ale september rovnako ako celá jeseň sa mi spája so žltou, oranžovou a červenou farbou, s padajúcimi listami, ježkom, šarkanom a malými deťmi so školskými taškami :)
 
V každom prípade najbližšie tri mesiace nebudem po estetickej stránke nič meniť a potom v zime uvidím. Buď nájdem niečo súvisiace so zimou (páči sa mi predsatva zmien podľa ročných období, ale nie som napevno rozhodnutá) alebo niečo neutrálne.
 
Vaša
Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára