Search

nedeľa 22. júla 2012

Give me a chance - POKRAČOVANIE!!! :D

Ahojte čitatelia,

po nahliadnutí do mojich mailov som dnes našla oznam o komentári k poslednej časti GMCh, takže poďakujte komukoľvek, kto napísal, že by si vedel predsatviť aj pokračovanie :))
Pravdou je, že som ho začala písať už pred pol rokom akonáhl som dokončila pôvodnú poviedku ale nikdy som sa nedokázala odhodlať k tomu, aby som to uverejnila. Ten komentár ma postrčil, takže aj ja ďakujem jeho autorovi.

Teraz k poviedke: V prvom rade ešte stále nie je dokončená, lebo na nej makám už pol roka a píšem ju prevažne podľa nálady. Je tam veľa vecí, ktoré som pridala jednoducho preto, že sa mi práve chcelo. Dej som chcela spraviť iný, čiže je tam viac hádok, kriku, smrť niekoľkých postáv, ale chcela som sa pozastaviť aj pri opise života Pôvodnej rodiny. Ako vravím, písala som to viac pre vlastné pobavenie, než pre verejné publikovanie, ale hádam to bude čitateľné.
Nechýba ani romantika, takže fanúšikovia páru Klaus & Caroline si tiež prídu na svoje. Kapitoly budem pridávať podľa vašich komentárov.

P.S: Ak tam žiadne nebudú, budem vedieť, že som vás nezaujala a poviedka skončí :D  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára