Search

nedeľa 22. decembra 2013

Prvý blok

Už to tak bude, prvý blok skúšok je za mnou a dva predo mnou. Z dlhého zoznamu som si mohla vyškrtnúť štyri termíny. Je neuveriteľné, že mám jedenásť a viac skúšok, keď všetci moji bývali spolužiaci majú tri maximálne štyri. Vysoká škola je zmluva s diablom :D :D

Alebo žeby len skúškove? Nemala by som sa sťažovať, keďže dnes som si spravila akademické voľno. Povedala som si, že sa neučím. Iba som si prešla jednu kapitolu z fonetiky, ale to nie je učenie. Každý si zaslúži deň pokoja, no a keď už sú tie sviatky...

Namiesto učenia som teda strávila deň online a mimo iné som si popočúvala slovenské ľudovky. Neviem, čo ma to zrazu chytilo, ale začala som si ich púšťať už včera večer. Až som sa divila, že to nikto nekomentoval.
Aby som však mala stálu pripomienku učenia hneď vedľa mňa je postavená knižná pyramída zo všetkých mojich poznámok a kníh. 
Ja ich tam dlho nenechám, lebo od prvého sviatku vianočného mi začína brigáda a knihy pocestujú pekne so mnou. Po brigáde idem rovno do školy a rozhodla som sa tam ostať až do konca skúškového, takže keď som pozrela do kalendára, zistila som, že sa vrátim na konci januára :)

V každom prípade novodobá škola nie je taká zlá, vzhľadom na to, že odkedy som prišla domov celý týždeň som si len denne kontrolovala internet a tam mi chodili výsledky. Zatiaľ som spravila všetko a dúfam, že tak budem aj pokračovať. Mám dve áčka, dve béčka a jedno céčko :) Som zástancom toho, že s dobrými vecami sa treba pochváliť. C z pedagogiky mám preto, že som sa neučila, mala som tomu venovať viac času a bolo by lepšie, lenže som sa učila na druhú skúšku v ten istý deň (dve za jeden deň, pochopíte? ja nie :D) Ale tak či tak je to dobre ak si spomeniem s akým pocitom som z tej miestnosti vychádzala. 

Kým som doma ešte sa chcem stretnúť s kamarátmi a potom hor sa pracovať. Musím si zarobiť a ešte aj cez leto nájsť nejakú prácu, aby som na budúci rok mohla ísť na exkurziu z histórie. Škola už ponúka rôzne alternatívy, je to buď Belgicko pri príležitosti storočnice od vypuknutia prvej svetovej vojny (1914 - 2014) alebo rímske pamiatky na Dunaji pri príležitosti druhého tisícročia od úmrtia prvého rímskeho cisára Augusta (14 - 2014).

Najprv som premýšľala aj nad Belgickom, ale potom som si povedala, že tí Rimania by asi boli lepší. Uvidíme, ako sa to vyvinie, ale nenechám si to ujsť. Len si na to musím zarobiť, je to dobrá motivácia ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára