Search

sobota 31. marca 2012

TVD - The murder of One

Nazdárek :)
Som tu opäť s novou recenziou na The Vampire Diaries 3x18
Čítanie nie je povinné a súhlasiť so mnou nemusíte...



Takže... ako začať?
V skutočnosti neviem, čo by som na túto epizódu mala povedať. Ešte som nečítala recenziu uverejňovanú pravidelne na oficiálnej českej stránke TVD, tak ma to aspoň neovplyvní, ale myslím, že to bude podobné.
V každom prípade opäť tu boli nejaké kladné časti, ktoré ma potešili ale zároveň aj veci, ktoré som považovala za úplné blbosti. No a pár častí by som asi vynechala úplne.

Rozhodne sa mi páčil úvod, aj keď sa zdržím poznámok na Eleninu adresu. Proste sa mi to dievča totálne znechutilo ako postava takže ju nebudem komentovať, hoci tie muffiny, ktoré Rickovi priniesla mohli byť dobré :D Damon u mňa zabodoval, keď ju totálne odpálkoval a pekne krásne s úsmevom vypoklonkoval z dverí. Ako hovorím, svet sa netočí okolo nej a nie všetko jej musia oznámiť.

Carolinina reakcia ma trochu zmiatla. Najprv je úplne vedľa, keď jej Elena povie, že to bol Alarick, kto zabil jej otca a ona tvrdí, že aj keď vtedy nebol vo svojej koži stále je to hrozne zlé... a potom keď ide za Rickom zrazu je všetko okej, veď nikto nie je dokonalý? Beriem, že aj ona má temnú stránku, ale toto bol predsa len trochu rýchly obrat. Keď už je reč o temnej stránke upírskej Barbie, rozhodne sa teším na ďalšiu epizódu (na ktorú asi budem počkať trochu dlhšie, ak sa nemýlim máme 2-týždňovú pauzu) kedy sa vráti Tyler a zistí, že jeho priateľka a jeho hybridný "otec" si nie sú tak vzdialený ako by asi chcel :))

Čo sa týka Klausa v tejto epizóde som trochu v rozpore. Na jednej strane som rada, že som ho konečne videla a nadruhej strane myslím, že to scenáristi mierne povedané spackali pri jeho postave. To im nie je blbé, aby stále dookola vyťahoval, aký je veľmi zlý a všetci by sa mali triasť? A tá jeho hláška: "Urob čo ti hovorím, inak zabijem teba aj každého koho miluješ!", no... je to už trochu otrepané. Oni si asi nemôžu pomôcť a pokazia každú postavu, ktorá za niečo stojí, smutné :(

Ešte trochu ostanem u Original Family. Hoci Finna považujem za slabocha a hlupáka plus je to moja najneobľúbenešia postava medzi Pôvodnými, priznám sa, že jednou zo scén, ktoré ma najviac pobavili figuroval práve on. Bolo to jeho dojemné stretnutie so Sage. Hmm, pravá láska aj po 900 rokoch v truhle. Dojemné (okej, teraz som trochu sarkastická). Každopádne ten pohľad v jeho tvári, ktorej mimochodom dominuje totálne bblbý účes, keď sa priznal, že nikdy nepil tequilu... Páni, on toho naozaj veľa zmeškal :D

Čo sa týka Rebekah, jej pomstu celkom chápem. Damon ju využil a aj keď je mrcha, toto bola silná káva. Oceňujem, tiež jej osobný zmysel pre rodinu, aj keď medzi jej súrodencami ho zrejme veľa nie je, ona ho dokáže pochopiť. K dobru jej pripisujem aj to, ako ukázala Klausovi, že nebude vždy skákať podľa jeho pravidiel ("Teraz to bude podľa mojich pravidiel. Ja som ho sem priviedla, ja ho prepustím.").
Bonnie ma ako obyčajne nijako neohúrila. Trochu sebavedomia by jej neuškodilo. Alebo sa robí takým chudáčikom naschvál?? Získala moc od celej svojej pokrvnej čarodejníckej línie, oživila mŕtvych, zrušila silné kliatby atď. ale aj tak bude stále nariekať, že nemá dosť sily. To je trochu úbohé aj na ňu a ako som spomínala už vyššie, takisto ide o otrepanú repliku. Chcelo by to zmenu a v jej prípade dosť výraznú. No, možno sa dočnám, jeden nikdy nevie :)

Ešte som chcela spomenúť Finnovu smrť. Musím uznať, že tá myšlienka s vymretím celej pokrvnej línie nie je zlá. Takto mám aspoň záruku, že moji dvaja obľúbený Pôvodný prežijú aj zvyšok neschpných plánov našej Scooby party (malá narážka na Buffy, kto pozeral, pochopí:)) Moja dedukčná schopnosť mi totiž hovorí, že:
1.) Klaus má prežitie isté, keďže stvoril Tylera a ten je tak veľmi potrebný a nevyhnutný (opäť som sarkastická), že nikto by nechel riskovať jeho smrť
2.) Pri hľadaní pokrvnej línie Caroline a Salvatorovcov sa zasekli pri Rose, ale ja mám taký odhad, že Rose bola premenená Trevorom a ten zase Elijahom, čím by bolo zaručené aj jeho prežitie tejto série

Samozrejme je to len odhad, ale Rose bola Trevorovou blízkou priateľkou a boli spolu pol tisícročia. Súdim, že to bol on, kto ju premenil. A ak áno, on sám musel byť premenený niekým z Pôvodných. Vzhľadom na to, že v tom čase sa v Klausovej prítomnosti pohyboval len Elijah... :)

Ako som hovorila, plány, ktoré Salvatorovci a spol. vymýšľajú sú dosť slabé, takže to napokon prežije možno aj Rebekah a pokiaľ ide o Ricka, rozhodne to ešte bude zaujímavé.

Teraz si zrejme dva týždne počkáme, ale chystám sa v priebehu budúceho týždňa pridať nejakú poviedku, ktorá vám možno skráti čakanie. Taktiež sa chcem vrátiť k písaniu TVD ff takže uvidíme - ak to bude dobré, pridám to sem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára