Search

piatok 23. marca 2012

Hlásenie nováčika

Okej, som nováčik a dalo by sa povedať, že môj blog je ešte "v plienkach" :)) Síce som tu už vložila taký malý oznam, že som sa zaregistrovala v bloggerskej komunite, ale bolo to včera v čase, keď môj mozog už len dožíval, po dni strávenom s chémiou :)

Dnes som sa trochu porozhliadala a moje IQ v oblasti blogu stúplo o pár bodov. Priznám sa, že mávam vždy obdobia, kedy ma nadšene zaujme nejaký okruh... alebo povedzme téma. Či už knihy, filmy, seriály, web stránky a tak podobne... Posledné asi dva roky sú to prevažne The vampire diaries a iné "vampire things". Vlastne to celé začalo Twilightom a tak som sa dostala aj k písaniu poviedok. Keď čítam knihu alebo sledujem seriál často si poviem: "Toto by som spravila inak." Určite aj mnohí z vás to poznajú :)

Preto som začala uvažovať o rôznych alteratívnych koncoch epizód alebo jednoducho o tom, čo by som zmenila prípadne zlepšila keby som sedela na režisérskej stoličke. Keď som začala svoje nápady dávať na papier vznikli moje prvé poviedky a odvtedy sa im venujem vždy keď mám inšpiráciu alebo čas (zvyčajne v seriálových prestávkach). Časom som sa chcela aj nejako verejne prezentovať a kamarádky mi niekoľko krát navrhli možnosť vytvorenia blogu. Zakaždým som povedala nie :D

Napokon som však usúdila, že to nie je taký zlý nápad a.... tak som tu.
Budem sa snažiť pridávať svoje príspevky pravidelne a vaším komentárom sa poteším (prijímam aj kritiku:))

Ak ste sa cez môj monológ dočítali až sem, zistíte že na na mojom blogu nájdete rôznu moju tvorbu (prevažne poviedky) ale aj slohy, úvahy a podobne. Tiež rôzne recenzie filmov, kníh, možno aj epizód TVD ak sa mi bude chcieť... časom sa to hádam bude rozširovať :)
Keďže chcem študovať históriu tak sa zrejme objavia aj nejaké historické zaujímavosti :))

Hlásenie podávala Vaša
Alexx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára