Search

streda 28. marca 2012

Kocúr v čižmách

People, kto to nevidel nech si to pozrie!!!
Ja som sa práve vrátila s kina a musím povedať bolo to absolútne fantastické - aj keď miestami trochu predvídateľné :D Ale na druhej strane to je asi každý film, tak trochu, nie?

Každopádne ide o moderné spracovanie klasickej rozprávky o Kocúrovi v čižmách na ktoré sa podujali tvorcovia Shreka. Palec hore, lebo sa im animák rozhodne vydaril. Vhodné pre deti, tínedžerov ale na pobavenie aj pre dospelých (pre zaujímavosť vám prezradím, že ak nerátam tých pár rodičov bola som v kine najstaršia - a to som na strednej :))

Film ma skutočne pobavil. Dokonale sa v ňom snúbila rozprávka, dobrodružstvo aj romantika. Nechýbal príbeh o priateľstve, zrade či obetavosti zakončený klasickým víťazstvom dobra nad zlom a podfarbený krásnymi rytmickými tónmi španielskej hudby.


Aby ste však nepovedali, že sa na svet dívam cez ružové okuliare znalcom filmov prezradím, že ak si šarmantného Kocúra so zvodným pohľadom (sám sa tak opísal a proste som neodolala a musela som to tu spomenúť :D) pozrú nájdu tam známe scény respektíve charakteristické prvky niekoľkých ďalších filmov.

Celý dej sa nesie v duchu Zorra a tomuto filmu môžeme poďakovať aj za skvelé hudobné podfarbenie (thankx :D). Samozrejme "zorrovský šarm" tomu dodáva aj originálny dabing, kde slávnemu Kocúrovi prepožičal svoj hlas španielsky herec Antonio Banderas a zlodejku Cicu Labku zase hlasovo stvárnila jeho kolegyňa Salma Hayek. Nechýba španielsky duch, ktorý sa prejavil nielen v hudbe, ale aj v horúcich latinsko-španielských tancoch v podaní hlavných mačacích hrdinov (aj keď mi to miestami pripomínalo moju obľúbenú tanečnú show Lord of the Dance) - každopádne bol to bravúrny výkon :))

Kocúra v čižmách spojili s ďalšou klasickou rozprávkou a to Jack a zázračná fazuľa. Pri pátraní po zlatej húske sa však prejavili aj dobrodružné prvky z filmovej série Piráti s Karibiku a neskôr keď nad Kocúrom krúžili havrany, pripomenulo mi to scénu z Doby ľadovej (namiesto havranov tam boli supy). Samozrejme po návrate do rodného mestečka aj so zlatou húskou sa priateľstvo medzi Kocúrom a vajcom Hupkom Alexandrom Dupkom (kľudne sa zasmejte, ani ja som to meno nezvládla s vážnou tvárou:D) ukazuje vo svojej pravej podobe a Kocúr sa ocitá vo väzení, kde stretne Jacka, ktorému zázračná fazuľa patrila. Filmovým pamätníkom sa vtedy možno vybaví scéna z Grófa Montecrista v pevnosti na ostrove If (dúfam, že sa to takto píše).Kocúr samozrejme za pomoci Cice Labky uniká a keď sa ženie mestom na hlave matky husy, ktorá si prišla po húsatko na chvíľu sa ocitáme vo filme Godzilla. Scéna na moste mi zase čiastočne pripomína film Van Helsing.

Samozrejme všetko šťastne končí, dobrí zvíťazili a zlí a zákerní boli porazení.
Tento film skutočne odporúčam nielen malým milovníkom animovaných rozprávok, ale aj rodičom či súrodencom, ktorí sa tiež výborne pobavia.

Ak som vás zaujala a práve teraz otvárate ďalšiu záložku aby ste si film vyhľadali, prajem vám príjemný a hlavne zábavný zážitok so skvelým filmom s prvkami roprávky, dobrodružstva aj komédie.

Vaša
          Alexx :)

P.S.: Tento obrázok som musela pridať, je skutočne na nezaplatenie :DD

3 komentáre:

  1. toto sa podoba na skoro profesionalnu recenziu :D kolko sme napocitali filmov..10? a macka ooo najlepsia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 10 bolo na prvy raz, ale nech som potom pocitala akokolvek furt mi vychadzalo menej :D :D

      Odstrániť
  2. Ten film stál naozaj za to :):):)Odporúčam, dobre sa zasmejete. :D

    OdpovedaťOdstrániť