Search

sobota 24. marca 2012

TVD - Break on Through

Včera som si pozrela novú epizódu The vampire diaries - Break on Through. Žiadne mimoriadne prekvapenie sa však nekonalo :( Mám pocit, akoby sa už vôbec nesnažili...
Akákoľvek humorná stránka sa vytratila a všetky postavy, ktoré som mala rada sú totálne v "krachu".
Napríklad taký Alaric. Keď sa prvý krát objavil bola to perfektná dynamická postava, vždy zapojená do deja. Potom z neho
 spravili alkoholika a nakoniec vraha.
 Nech sa na mňa nikto nehnevá keď
 poviem, že je to neskutočné mrhanie talentom takého dobrého herca akým je Matt Davis. Momentálne iba dúfam, že do toho vyvražďovania zakladateľských rodín nezapoja aj Jeremyho, tiež by ho bola škoda aj keď momentálne nie je nijako veľmi viditeľný.
Čo sa týka Eleny, ona nie je moja obľúbená hrdinka. Scenáristi jej priveľmi nafúkli ego a teraz mám pocit akoby si myslela, že celý svet na čele s bratmi Salvatorovcami obieha okolo bodu, kde práve stojí.

Musím však podotknúť, že Damon u mňa opäť zabodoval. Odkedy prestal sentimentálne fňukať nad Eleninou neopätovanou láskou opäť som ho takpovediac vzala na milosť :) V posledných
niekoľkých epizódach je to opäť ten starý dobrý Damon s jeho zvodným úsmevom, ktorý kašle na názory nejakej Eleny Gilbertovej. Jeho párty s Rebekah a Sage bola rozhodne "podívaná", aj keď ma prekvapilo, že Sage sa dokáže dostať do hlavy aj pôvodným. Uznávam, že má 900 rokov, ale aj tak....
V každom prípade ak verí vo Finnovu lásku tak je vzhľadom k svojmu veku mimoriadne naivná. Jej rozhovor s Rebekah na Vickery Bridge bol perfektný - zasmiala som sa :D. Typické ženy - ani po 900 rokov ich vzájomná nevraživosť neopúšťa :))
Ďalším plusom je, že sa v tejto epizóde mihla aj Caroline, momentálne jedna z mojich najobľúbenejších postáv. Škoda, že jej dali tak málo priestoru. Taktiež palec dole za absenciu môjho umelecky talentovaného Pôvodného hybrida. Jediná zmienka, ktorá o ňom padla bola keď Rebakah doniesla k Damonovi fľašu vína a povedala, že ju ukradla Nikovi. Dúfam, že v budúcej čati mi to vynahradia nejakou akciou :)

Keď už spomínam akciu, nemyslím si, že by bol Damon veľmi úspešný v pokuse o vraždu nejakého Pôvodného (najskôr Rebekah) aj k
eď má doma ceduľu z bieleho duba, z ktorej ôže vyrezávať kolíky. O Stefanovi ani nehovoriac. Ten tak isto veľmi nezahviezdil. Je pekné, že sa snaží opäť dostať na zajačikovskú diétu, ale ako rozparovač bol vierhodnješí. "Bad side" mu ide lepšie.

K Bonnie a jej rodinným trablom sa nebudem vyjadrovať. Každopádne jej matku som od začiatku považovala za zbytočnú postavu. Keby namiesto nej zabili Bonnie, aby prerušili líniu Bennettových nevadilo by mi to.
Budem im držať palce, aby to budúci týždeň bolo lepšie a hádam budem môcť napísať niečo pozitívnejšie.
Noo...ehm :D
Plus bonus: dve fotky, ktoré ma pobavili, keď som hľadala obrázky pre článok :D
To čumíte, čo???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára