Search

piatok 7. marca 2014

Moja súkromná TARDIS - bigger in the inside?


Túto krásku som si našla na internete, vytlačila a teraz mi takto zdobí stôl na izbe :) Trošku som ju vylepšila a podlepila výkresom, aby bola pevnejšia a nepadala. Keby som mohla vytlačila by som ju priam na výkres a tým si ušetrila piplavú robotu pri lepení. Ale nemohla som. 
A to zlepovanie bolo naozaj niečo. Ako keby som mala opäť päť rokov a lepila si skladačky z Macka Pusíka, ktorého som odoberala ako malá :D (Z väčšej časti to bolo kvôli cédečkam s rozprávkami, dodnes mám v polici plnú krabicu)


Takto mám pripomienku na jeden z najlepších seriálov stále pri sebe. Chvíľu som váhala, či ju mam nechať doma, ale intrák napokon vyhral ;) Odľahčuje ten mentálny obraz, keď sa pozriem na stôl a vedľa kopy hrubých kníh tróni malá modrá búdka. 

"Som šialenec s búdkou, ale bez búdky" - - > môj obľúbený citát Matta  Smitha (Doktorova žena, 6x04, myslím)

Malá kompenzácia, keď už je David môj obľúbený Doktor. Je to ako vravel Jack Harkness. Je to jednoducho Ten-Správny-Doktor. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára