Search

nedeľa 10. februára 2013

Lovci gangstrov


Včera som bola na úžasný film - Lovci gangstrov. Najprv som si myslela, že to bude nuda, ale práveže vôbec nie. V skutočnosti išlo o film natočený podľa skutočnej udalosti o chlapíkovi Mickeym Cohenovi, bývalom boxerovi, ktorý ovládol celú mafiu v Los Angeles a stále chcel svoju moc rozširovať. Prakticky mal kúpené celé mesto a nik sa mu nemohol postaviť.
 
Potom sa predsa našiel jeden muž, dosť odvážny alebo dosť hlúpy, aby to urobil. Vedenie ho v tajnosti poverilo zostavením špeciálnej jednotky, ktorá by Cohena zničila. Nie zabila, ale aby zničili jeho obchody. Bolo perfektné ako manželka toho seržanta vybrala všetkých ostatných členov do jeho tímu. Prvý záťah im síce nevyšiel, ale neskôr to už išlo ako po masle.
 
Víťazstvo sa nezaobíde aj bez obetí na dobrej strane, ale niektorí ľudia sú ochotní umrieť pre vyššie dobro ako sa vraví.
 
Na to, že to bol gangsterský film bol vážne super a na niektorých scénach som sa nasmiala :D
 
V hlavnej úlohe Sean Penn, hoci pre mňa osobne to nebolo nijako dôležité. Plus som zistila, že niektorí herci (napríklad R. Gosling) by sa mali nechávať dabovať :DD

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára