Search

piatok 18. januára 2013

Nová séria The Borgias

Presne tak!!
Konečne som sa dočkala novej série, v poradí už tretej. Premiéra prvej časti bude 14. apríla 2013 na Showtime.
Vravela som si, že si to pozriem s dabingom, ale to už nepripadá do úvahy. Nevydržím čakať ďalšieho pol roka, kým sa to nadabuje :DD
Budem mať svoje obľúbené titulky, snáď - keďže ja sa tomu nevenujem :)
 
Na youtube.com je trailer - odkaz TU
 
Podľa všetkého sa opäť rozhodli trochu zmeniť imidž (Cesare, rovnako ako jeho sluha Micheletto vyzerajú, akoby nezašli ku kaderníkovi hodne dlho :D, ale nie je to zlé).
Na Lucrezii sa po fyzickej stránke asi nič nezmenilo zato jej emocionálna stránka sa rozvinula v silne rodinnom cítení voči bratovi. Aká to bola tá jej krásna replika?
 
"It seems only Borgia can love a Borgia."
 
A môj názor? Jop, that´s right girl ;)
 
Pápež Alexander pravdaže prežil aj napriek nekonečným špekuláciam po druhej sérii a osobne pevne verím, že bude aj naďalej obsadená rola Nicólu Machiavelliho. Je to môj obľúbený renesančný filozof a vzhľadom na jeho skvelé vzťahy s Cesarem verím, že ho ešte uvidíme.
 
Zaujímalo by ma však, ako sa k celej veci posilnenia súrodeneckého puta medzi Cesarem a Lucreziou postaví jej takmer manžel Alfonso Aragónsky?
Dlho si síce v seriály nepobudne, ale určite nejaké stanovisko zaujme a mám pocit, že nie priaznivé.
A keď som tak videla ten trailer napadá mi otázka. Ak bude mať Lucrezia druhé dieťa (čo možno bude, ak pôjdu podľa doložených faktov), čie bude?? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára