Search

pondelok 26. mája 2014

V polovici

... presne tam som. V polovici môjho skúškového a ešte stále bez internetu. Nedajte sa zmiasť, parazitujem na pripojení v školskej študovni :D

Normálni ľudia sem chodia študovať a ja sem chodím kvôli internetu. Čiastočne, lebo tu mám aj zošity a trochu som sa učila, aby ma svedomie nehrýzlo. Mám za sebou päť skúšok a zatiaľ som spokojná s výsledkami, aj keď jedna ma stále trochu hnevá, ale nebudem písať opravný termín kvôli jednému bodu, mám v ten deň už skúšku a C nie je zlá známka. Len ma to stále pokúša, keď viem, že by som mohla :)
Z ťažkej skúšky, na ktorú som sa veľmi bála - Dejiny starovekého blízkeho východu - som dostala B. Bála som sa preto, že je to náročná téma s množstvom obtiažnych mien, ktoré pre mňa boli ešte pred pár mesiacmi celkom neznáme. Čo mesiacmi, to by sa dalo zrátať na týždne. A navyše to bola ústna skúška. Predtým som mala vždy písomné, tak som nevedela, čo presne mám očakávať, ale nakoniec to dopadlo až nad moje očakávania. 

Ešte ma čaká jedna história, tiež ústne a potom už len slovenčiny a psychológia. Moje ppodvedomie vždy naplánuje skúšky tak, aby som mala najprv históriu a až potom slovenčinu. Zrejme ma chce povzbudiť. A aj mu to vychádza.

Trošku som včera zažila šok. Bolo úplne krásne, teplo ako v lete a poobede sa zatiahlo a doslova z ničoho nič začali padať krúpy. To som už dávno nevidela. Totálna prietrž asi dvadsať minút a rachot poriadny tiež, ako dopadali tie kúsky ľadu na parapetné dosky a na strechy. Stála som pri okne a dívala sa von a  všimla som si tiež ľudí na chodbe vedľajšieho internátneho bloku, ktorý takisto sledovali čo sa to vonku robí. Som rada, že tu nemám auto, lebo toto by ho pekne poznačilo. Ľudia si rýchlo preparkovávali vozidlá pod stromy, tak im to hádam trochu pomohlo. 

Už sa teším ako pôjdem domov, resp. ja sa viac teším na to, ako si budem baliť všetky veci z poličiek a zo skrine a ukladať to do kufra. Ale viem, že už po týždni mi to bude chýbať a budem rátať dni, kedy budem môcť ísť naspäť. To som ja... študentská výnimka ;)

Pozitívom je, že keď prídem domov, už budem mať prerobenú izbu, vymaľovanú s novými parketami a novým oknom. Teším sa na to, a trochu aj na to veľké upratovanie ktoré mám v pláne. Raz za čas mám chuť na takú veľkú reorganizáciu (ako tomu hovorím) a vždy si to naplánujem na jeden deň, podľa možností keď som sama a mám veľa priestoru okolo seba a nikto ma neruší :)

Chcem ešte stihnúť jeden príspevok tak držte palce a zatiaľ pozdravujem z nabitého skúškového prostredia všetkých podobne trápených kolegov aj tých šťastnejších (napr. maturantov), ktorí o tomto čase už majú voľno. Užívajte si ho kým môžete :)

A.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára