Search

streda 12. júna 2013

♪ ♫ ♫ ♪ ♪... + niečo navyše ;)

Opäť raz niečo z 50 Shades
 
Neviem ako sa mi to dnes podarilo, ale prečítala som takmer dvesto strán. Tá kniha človeka celkom pohltí. Pokiaľ mám na ňu náladu (čo, mimochodom nie je vždy) dokážem sa do nej celkom ponoriť a čas pre mňa prestáva existovať. Zatiaľ konštatujem, že dvojka sa mi páči omnoho viac než prvý diel a verím, že trojka bude ešte lepšia a nesklame ma.
 
Vďaka tejto knihe som taktiež objavila skvelú novú hudobnú skupinu. Snow Patrol. Niektoré pesničky som poznala aj predtým, len som veľmi neregistrovala od koho sú. Táto konkrétna bola v knihe.

Snow Patrol - Run
 
Van Morrison - Someone like you
 
Plus okrem hudby tu sú autíčka, ktoré Anastasia vlastnila a vlastní teraz.
Audi A3 je tzv. "sub-špeciál", ktorý jej daroval Christian v prvom diele a Saab (9-3 2.0T športový sedan) si vybrala v dvojke.
Viem, prečo mám rada zahraničnú literatúru. Hrdinovia majú autá a iné vymoženosti, nad ktorými slintám od blaha ;)



 

2 komentáre:

  1. Mám kamarátku, ktorá celý čas len básni o audinách vďaka tejto knihe. ;)
    No hudba je skvelá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chapem ju, to audi je vazne skvele :) Nepovedala by som nie, keby mi niekto chcel take kupit :D Aj farba vyhovuje.

      Odstrániť