Search

nedeľa 2. júna 2013

Hangover 3

Veľkolepé zakončenie trilógie, ktorá mi pôsobila až kŕče od smiechu - nesrandujem :DD
Prvä časť som pozerala s kamoškami na chate a náš smiech muselo byť počuť doďaleka. Dvojka ma nijako veľmi nenadchla, ale ako som spomínala včera som bola v kine na poslednú - tretiu časť. Ako vždy pecková zábava a sála bola plná na prasknutie. Veď kto by nechcel vidieť posledný úlet "Vlčej svorky"??
 
Páčilo sa mi, že film mal trochu iný ráz než dva predošlé. Verný svojmu názvu som stále čakala kedy príde časť, v ktorej sa totálne rozbijú a budú znovu hľadať svoje spomienky, ale prekvapujúco tam taká nebola.
 
Dej sa točil okolo Alana, ktorému zomrel otec (doslova ho chudáka porazilo z vlastného syna) a matka to s ním už ďalej nezvládala. S rodinou sa rozhodli dať ho do ústavu, kde by sa oňho starali, lenže to by nebol Hangover, keby náhoda nezasiahla.
Ešte vsuvka: Hneď na začiatku si Alan kúpil žirafu a keď ju v prívese viezol popod znížený most hádajte čo sa stalo??? Úbohe zviera bolo o hlavu kratšie :D
 
Vzhľadom na "pevné putá priateľstva" sú to práve Stu, Phil a Doug, ktorí Alana vezú do ústavu. Na ceste do nich narazí veľká dodoávka, vytlačí ich do púšte, kde sa zjaví chlapík - Marschall a vysvetlí partii svoju komplikovanú situáciu, v ktorej sa chtiac nechtiac ocitli.
 
Pred niekoľkými rokmi, v čase keď trilógia začínala sa vďaka Alanovi (prekvapivo :D) zaplietli do nekalých dílerských problémov a kšeftov medzi Marschallom a pánom Chowom. Ten Marschallovi ukradol polovicu jeho zlata -> 21 miliónov dolárov v tehličkách. Keď ho potom zabásli v Bangkoku, jediný s kým udržiaval spojenie bol Alan. Preto M. chcel, aby ho vypátrali a spolu s ním aj jeho zlato.
 
Tým sa začína kolobeh dobrodružstiev, zábavy a smiechu z komických situácii, v ktorých sa priatelia ocitnú. Samozrejme Doug, ako obyčajne, si veľmi nezahrá, keďže ho hneď na začiatku vezme M. ako rukojemníka.
 
Zbytok sa znovu ocitne v Las Vegas, napriek svojim vnútorným prísaham, že tam už nikdy viac nevkročia. Ako povedal Stu: "To mesto by mal niekto spáliť na popol!"
Stretávajú sa aj s jeho bývalou manželkou (prostitútkou) Jade, ktorá na spoločenskom rebríčku postúpila a teraz je z nej dvojnásobná mamička vydatá za uznávaného chirurga. Čo to má s tými doktormi? :DD
 
Pravdaže nakoniec všetko šťastne končí, Doug je späť a Alan sa žení. Kto by tomu uveril, že aj on nájde svoju spriazenú dušu? Ja teda nie, až kým som to nevidela na vlastné oči.
Celkovo sa mi film páčil. Bolo to trochu iné, ale oceňujem najmä prepojenie s predchádzajúcimi filmami a malé flashbacky ku koncu. Nič však nikdy neprekoná prvú časť. Tá bola BEST, absolútne TOPKA.
 
No a úplný koniec? Parta sa na druhú ráno po svadbe zobudí v totálnom chaose na podlahe, všetci majú nehorázne okno a opicu a Stu si to s úsmevom nakráča do izby v dámskych ružových nohavičkách a má prsia :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Žeby bola aj štvorka? ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára