Search

sobota 15. februára 2014

Single na Valentína

Valentín. Prestanem tvrdiť, že je to zbytočný skomercializovaný sviatok až budem na strane, ktorá bude dostávať darčeky. Dovtedy je to deň ako každý iný, aj keď tento rok som si ho užila výnimočne dobre. 

Ostala som v škole. Učenie, plus sami nijako mimoriadne nechcelo cestovať. Aj tak teraz dva alebo tri týždne budem musieť tak o nič moc som neprišla. 
Dopoludnie som strávila nad knihami, konkrétne nad Obranou Sokratovou od Platóna. Na jednu prednášku musím v rámci hodnotenia do konca semestra prečítať pár vecí a mimo iné aj antický grécky historický prameň, na ktorý tiež musím napísať analýzu jeho využitia v praxi. Obrana bola podľa mňa celkom dobrá voľba a našla som aj celkom dosť k využitiu, aspoň myslím. Budem dúfať, že je to dobré. Každopádne po obede som sa pekne odviezla busom do obchodného centra, hoci nákupy neboli v ten deň mojou prioritou. Valentn nie je len pre zamilovaných. Ja som strávila popoludnie s osobou, ktorú milujem najviac na svete. Sama so sebou :P :D :D Ale nie,až taký narcis zase nie som. Ale je pekné výjsť si von a zvysoka kašľať na blbé predsudky, že 14. február je o zamilovaných srdiečkach, kvetoch a predražených bonbonierách.  

V Deichmane som objavila coolové lodičky na jar z novej kolekcie a za super cenu, ale ešte si to nechám prejsť hlavou. A zrejme prehodnotím obsah mojej skrine na topánky keď prídem domov. Ako vždy som zaliezla do môjho najobľúbenejšieho obchodu - Panta Rhei. Prelistovala som si pár kníh a nasmerovala to do mojej obľúbenej kaviarne hneď vedľa. Vzala som si sebou notebook, aby som mohla pracovať a dokončila som si úlohu. Napísala som analýzu na tú Obranu. 

Je to také učenie nenásilnou formou. Sedím medzi ľuďmi a pracujem na veciach do školy, ale zároveň som vo svojom vlastnom malom svete so skvelou kávou vedľa mňa.  

Celý ten výlet som si spravila kvôli filmu, ktorý mal včera premiéru. Zimný príbeh, alebo v originále Winter Tale. Dokonalý na Valentína. Všade okolo mňa boli samé dvojice na filmovom rande. Bola som rarita, lebo som bola sama. Volala som kamarátov, ale všetci šli domov a tak to ostalo na mne. 

Ale bol to ten najlepší Valentín za posledné roky :) Na rok budem musieť zas niečo vymyslieť. Hoci človek nikdy nevie. Možno budem na tej strane, ktorá dostáva kvety a predražené bonboniéry a ja sa tu o 354 dní budem rozplývať nad tým, aký je to úžasný deň a ako to, že som to nevidela už dávno ;) :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára