Search

streda 4. decembra 2013

´Cause I love Italy

Včerajší večer strávený pri seriály, jop to je náš intrákový život :D

So spolubývajúcou M. sme zistili, že máme rovnaký vkus na niektoré seriály a pozreli sme si Elisu z Rivombrosy. Druhú epizódu prvej série. Momentálne to beží aj v televízii, myslím že na Jednotke. Narozdiel od televízie my máme český dabing. 

Tešili sme sa na to celé popoludnie a všetko bolo okej (aj s tými našimi komentármi okolo toho), len keby jedna epizóda nebola tak zúfalo dlhá. Už som si myslela, že bude koniec a keď som sa pozrela ostávalo stále asi pätnásť minút do konca :DDD
Keď sme konečne skončili bolo takmer trištvrte na dvanásť, tak sme to uzavreli slovami: Pokračovanie na budúce.

Ja si zbežne pozriem ďalšiu epizódu ešte teraz dopoludnia, kým mám čas. O jednej mi začína prednáška z literatúry a potom seminár (alebo ako tomu ja hovorím, mučiareň s doktorkou K.)
Pozitívom dnešného dňa je, že som sa už zbalila domov a kufor je pekne uložený na kraji stola a čaká, kým sa s ním zajtra povlečiem na stanicu. Minulý víkend som bola na intráku a aj keď som si pripadala ako väzeň na samotke aspoň som sa stihla veľa vecí naučiť a urobiť všetky práce na celý týždeň. Aj preto mám teraz voľno, nemusím sa trápiť s úlohami na poslednú chvíľu, nemám to rada. 
Včera večer som si tiež urobila latinčinu, lebo sme nestihli dobrať všetky témy a o dva týždne mám test. Stále síce nemôžem nájsť nič poriadne k humanizmu 12. storočia, ale už mám stredovekú a latinskú medievistiku, karolínsku renesanciu a otonskú renensanciu. Našla som skvelú knihu na internete, ktorú nám odporúčali aj na prednáške, len je škoda, že tú druhú od Jany Kepartovej nemôžem nikde nájsť, respektíve našla som, len mi ten súbor nechce otvoriť. Ale podstatné je, že mám čo som do školy potrebovala.

Ďalším plusom dnešného dňa je, že sa podvečer chystáme na bazén. Spolubývajúca ma prehovorila a keď už som si doniesla plavky z domu, ideme to vyskúšať. Kúpalisko aj s krytým bazénom máme len pár zastávok od školy, ale ani jedna sme tam ešte neboli :D Plávanie je presne to čo potrebujem na moje stuhnuté svaly a boľavé kĺby. Nie je to žiadna sranda keď celý deň presedíte za stolom zhrbení nad knihami alebo počítačom a vstanete len keď si potrebujete zohriať jedlo. 

Rozhodla som sa, že ak sa mi na tom bazéna bude páčiť, vybavím si permanentku. Jej výhodou je, že je bodová a jeden bod rovná sa osemnásť minút. Pre mňa je to dobré, lebo hodina v bazéne je mi aj tak veľa. Dvadsať - tridsať minút je akurát. Len ak si ju vážne budem vybavovať, musím zistiť, či bude platiť len do konca roka. Ak áno, tak sa mi oplatí vybaviť si ju až v januári. Prídem a uvidím. 

Mojím drobným želaním na zajtra je:
1.) Aby bol proseminár - jedna z hodín, na ktorú sa vážne teším celý týždeň, ale plánuje sa nejaké dekanské voľno na predpoludnie, tak dúfam, že to veľmi nerozhádže môj rozvrh. Navyše mám dve práce, ktoré potrebujem na tú hodinu odovzdať. 
2.) Kiežby zajtra nebol "natrieskaný" autobus, keď pôjdem domov - pred dvoma týždňami by som bola stála celú cestu v uličke, keby ma jeden milý chalan nepustil sadnúť :)
A to som sebou mala v buse ruksak. Tentoraz beriem kufor a rozhodne s ním nemienim stáť niekde v uličke!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára