Search

sobota 21. júna 2014

♪ ♫ ♫ ♪ ♫

http://www.ulozto.sk/xnwA74U8/piano-instrumental-1-study-music-for-relax-studying-playlist-classical-piano-classic-relaxing-songs-mp3

Dávam do pozornosti vynikajúcu inštrumentálnu hudbu, ktorú som včera objavila. Objavujem krásy piano hudby, odkedy sa moja sestra rozhodla naučiť sa hrať na klavír. Maličkými krokmi sa blíži k svojmu cieľu a možno jedného dňa budem bývať so slávnou hudobníčkou ;) 

Zároveň mám otázku, ak by niekto vedel, kde by som mohla na nete nájsť nejaký album piano skladieb Jozefa Hollého, ktorý by sa dal aj stiahnuť a v dobrej kvalite pls dajte mi vedieť, veľmi by ste mi pomohli. Život mi síce na tom nestojí, ale včera som počúvala CD-čko, lenže mi nešlo napáliť ani prehrať tak hľadám alternatívu (na súkromné účely).

Ďakujem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára