Search

nedeľa 27. apríla 2014

Pentagramček a iné úlety

Včera/dnes som zažila peckovú noc ((:

Kamarátka ma vytiahla na stretko kapiel v jednom bystrickom pube, lebo hrali aj jej známy zo skupiny Pentagramček. Dosť mimo môj hudobný playlist, ale bolo výborne. Nie je to hudba, ktorú by som si pustila pri práci alebo večer pred spaním, ale je to rozhodne hudba na ktorú sa dá pobaviť v sobotňajší večer v klube s pohárom piva v ruke.

Vybrali sme sa von s malým predstihom, lebo sme nemali ani potuchy, kde sa daný podnik nachádza, ale napriek tomu sme boli úspešné a našli ho aj bez mapy. Neprekvapivo sme sa napokon začali orientovať podľa hluku na okolí a naše GPS zamerané na decibely nás doviedlo na tie správne súradnice.

Ako naschvál, Pentagramček bol celkom celkom posledný na zozname, čo znamenalo začiatok asi o polnoci -> napokon sa to pretiahlo a začali o jednej :D
Po jednom pive sme dospeli k názoru, že pôjdeme objavovať krásy nočného mesta a zamierili sme do Ponorky, ktorá v skorých hodinách (21:00 - 22:00) takmer zívala prázdnotou. Bol to dosť šok, lebo zvyčajne sa tam takmer ani nedá dýchať. Ako vravím,vyskytli sme sa tam skoro. 
Dali sme ďalšie pivo, pokecali a vrátili sa, len aby sme usúdili, že aj tak nám je ešte stále dlho a znovu sa vybrali objavovať. 

Prešli sme si to dlhou cestou až k múzeu SNP, pričom nás cestou sledovala malá mačka, ktorú si moja veľactená kolegyňa okamžite zamilovala a mačka sa na ňu za malú chvíľku silne citovo naviazala :D
Samozrejme to sme celé my, aby sme sa rozhodli vyliezť si na vojnový tank, keď sme už pri nich boli a spraviť si fotky. Celá situácia by bola omnoho menej zábavná, keby som ja nemala obuté topánky s desať centimetrovými opätkami :DD
Teraz si fakt nerobím srandu, ja som v tých topkách chodila celý večer, prešla som v nich polovicu Bystrice a uprostred noci som v nich liezla na vojnový tank!!
Okomentovali sme to ako výkon z Charlieho anjelov :DD

Vzhľadom na to, že sa s nami vyskytoval aj hlavný spevák skupiny, sme to potom otočili späť do klubu, pričom sme našli neuveriteľnú skratku, hneď sme si ju uložili do pamäti a určite ju ešte efektívne využijeme. Pentagramček zožal veľký úspech ocenený zaslúženým potleskom a my sme sa po skončení vystúpenia vrátili na intrák - odhodlane sme išli pešo a ja priznávam, že to bol môj nápad.

Vytvorila som aj svoj nový osobný rekord v neskorých príchodoch na intrák, lebo keď som padla do postele bolo 03:33!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára