Search

piatok 12. septembra 2014

Sťahovanie

Ahoj po dlhšom čase :)

Dnes mám za sebou dlhý deň a chcela by som sa oň podeliť. 
Prisťahovala som sa na intrák a odo dnes sídlim v mojej milovanej Banskej Bystrici. Doma sme si dali skorší obed a aj keď pôvodný plán bol, že pôjdem iba ja s ockom, nakoniec bol z toho rodinný výlet. Mamka so sestrou nás nadšene opustili v nákupnom centre a my sme odhodlane (a v mojom prípade nadšene) zamierili k internátom. Hoci počasie nám neprialo, všetko sme zvládli. Veci sme si povynášali pekne v daždi a aby toho nebolo málo, ocko zastal s autom rovno v tej najväčšej mláke aká bola na parkovisku. Asi nemusím hovoriť čo sa stalo keď som vystúpila :D

Izba, na ktorej bývam s kamarátkami, prešla výraznou zmenou. Už keď sme boli na zápise, sme usúdili, že vyzerá dosť biedne. Omietka sa odlupovala a na stenách boli diery akoby niekto nielen zlepoval plagáty na konci semestra, ale rovno vytrhoval klince aj s murivom. Poznámka môjho otca bola, že to vyzerá, akoby na tej stene niekto hral šípky. Fakt tak vyzerala. Tak sme si nahodili pracovné oblečenie (aj keď ja ani veľmi nie a tak som aj dopadla - večer som pekne čistila nohavice) a pustili sa do "rekonštrukcie". Stopla som nám čas a vyšlo to na hodinu aj pätnásť minút. Rodinný rekord :)

Kým ocko upratoval maliarske potreby ja som to využila na redekoráciu - rozumej presúvanie nábytku. A to už bol ozaj výkon. Viete si predstaviť ako v malej internátnej izbe presúvate tri postele a tri veľké, staré písacie stoly? Pred dneškom som si to ani ja nevedela predstaviť :)
Bola to poriadna gymnastika, to sa priznám. Tarzaniáda a iné dráhy sú oproti tomu nič. Prepchávala som sa pomedzi takmer centimetrové medzery, ale zvládla som to a myslím, že výsledok je rovnako praktický ako estetický. 

Zajtra budem dolepovať plagáty (jeden :D). Keďže som to ja tak je to historická mapa z pätnásteho storočia :) Už pre ňu mám pripravené miestečko nad písacím stolom, len nechcem lepiť na stenu, kým farba poriadne nezaschne :)

Všetkých vás pozdravujem a do akademického roka vám prajem veľa úspechov a aspoň polovicu môjho nadšenia :D

Love
A.

1 komentár:

  1. No a proč si třeba s kámoškama nepronajmete nějaký menší byt a nebydlíme tam měli by jste svobodu. Taky jsme to taky udělali v Praze menší být 3+1 bydleli jsme tam sice 4 a skládali se na nájem který jsme sehnali teda přes tyhle weby ale měli jsme svobodu a mohli jsme si dělat co jsme chtěli jen jsme teda museli zaplatit nějakou vratnou kauci na nájem.

    OdpovedaťOdstrániť